Możecie mnie zabić, rozdział mam już napisany w zeszycie, ale nie mam czasu na wstawienia, zaczęłam 3 klasę i naprawdę mam dużo nauki plus rozchorowałam się, ale postaram się dziś trochę wklepać, jutro i może jakoś dam radę go wstawić w miarę szybko. Przepraszam!
3 klase gimnazjum czy podstwówiki? :D
OdpowiedzUsuńJestem naprawdę zaskoczona tym pytaniem... Z tego co pamiętam w podstawówce, a zwłaszcza w 1-3 nauki w domu praktycznie nie ma ;) Ja chodzę do 3 gimnazjum ;D Zastanawia mnie tylko skąd ten pomysł ;)
UsuńPozdrawiam xx